רימרקטינג - סוד ההצלחה

20/08/2016

 

אז מה זה בעצם רימקטינג? 1

 

נניח שאתם מנהלים חנות באינטרנט למוצרי חשמל. לאתר שלכם נכנס לקוח פוטנציאלי שביקר בדף

הטלוויזיות, כאשר שהה בו זמן רב יחסית, ועזב אותו בלי להשאיר פרטים, בלי להתקשר ובלי לקנות

את אחד המוצרים שאתם מציעים. 1

 

באמצעות קוד שנמצא בכל דפי האתר שלכם, נקבל מידע על גולש שרוצה מאוד לקנות טלוויזיה

בזמן מאוד בקרוב. 1

 

מה עושים עם זה? 1

שאלה מצוינת... נציג ללקוח זה מודעה המתאימה במיוחד עבורו בעת גלישתו בכל אתר אחר, למשל, ב-יו-טיוב, מאקו, נענע, אתרי חדשות/ספורט וכו', המציעה לו דגמים שונים של טלוויזיות במבצע או טלוויזיה מסוימת,שהתעניין בה במיוחד. נוכל גם להוסיף לו הטבה מיוחדת אם יקנה מהאתר, 5% הנחה נוספים - קנה עכשיו וקבל מתקן תלייה בהנחה/מתנה וכו'. דרך נוספת, אם הלקוח קנה את אותה הטלוויזיה, הוא עדיין נכס יקר מאוד עבורנו, כיוון שכבר רכש את האמון שלו בנו, ולכן נוכל להציע לו מוצר משלים, למשל, מתקן תלייה מותאם בדיוק לטלוויזיה שקנה/מקרן קול לטלוויזיה וכו'. 1

 

רימרקטינג גם בפייסבוק

כולנו מכירים את זה... ביצענו סקר באינטרנט על מוצר מסוים, עזבנו באמצע ונכנסנו לפייסבוק שלנו, כדי למצוא קצת נחת. ואז, פתאום נתקלנו במודעה של אחד האתרים, שביקרנו בו קודם, ששכנעה אותנו לחזור אליו ולקנות את המוצר. כעת, תתארו לכם את הלקוח הפוטנציאלי שלכם נכנס לפייסבוק ונחשף למודעה עם מגוון הטלוויזיות מהאתר שלכם. מעבר לכך שהדבר מביא לעלייה במודעות למותג ולרכישת אמון בכםף אנו יודעים כי מדובר בלקוח "חם" שמעוניין מאוד לקנות בקרוב טלוויזיה חדשה - נמשיך להתעניין בו גם בפייסבוק וגם בכל אתר אחר שיגלוש בו. 1 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פוסטים מובילים

קידום ממומן בגוגל

03/08/2017

1/3
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגיות
Please reload

עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
הירשמו לניוזלטר