קידום עסקים בפייסבוק

היום כל בעל עסק יודע שהנוכחות בפייסבוק נדרשת לעסק שלו. 1

להלן מספר שני כללי מפתח בסיסיים לניהול נכון של דף עסקי בפייסבוק: 1

א) דף פייסבוק פעיל ומתוחזק ביעילות ובקביעות. 1

ב) קידום ממומן ברמה הגבוהה ביותר. 1

דף פייסבוק מוצלח

חשוב מאוד שדף זה יהיה פעיל באופן יום יומי, יש לנסח את הפוסטים ברמה גבוהה, כדי שיהיו

בעלי ערך מוסף לקורא ויעודדו תקשורת עם הגולש. 1

אין צורך להעלות 90% או 100% פוסטים שיווקיים, כדי ליצור מכירה, אלא רובם אמורים להיות מעניינים וסוחפים, כדי שיגרמו לגולש להישאר כאוהד של הדף ולא "לברוח" ממנו, עקב הצפת פרסומות בקיר הפייסבוק שלו. אל דאגה... כאשר יצטרך את המוצר/שירות שלנו, יזכור שאנחנו

כאן עבורו. 1

קידום ממומן בפייסבוק

וכמו שאמרנו קודם, אנחנו חייבים לשלב אותו עם דף הפייסבוק שלנו, כדי שיהיה דף מנצח, למה? 1

יש כמה סיבות: 1

א. כדאי לדעת: רק 7%-3% מהלייקים בדף שלנו בממוצע יראו את הפוסטים ששיתפנו, לדוגמה. 1

אם יש לנו 10,000 לייקים בדף העסקי, רק 700-300 איש מהם ייחשפו לפוסט, לעומת השאר.

זאת מכיוון שלכולנו יש חברים רבים ודפים עסקיים שאנו אוהבים, ולכן מספר הפוסטים שתוצג לכל גולש מוגבלת. ולכן על ידי קידום ממומן בפייסבוק קודם כול נדאג להעלות את האחוז הזה לכיוון

ה-100%-90% תפוצה, הרי זה מתבקש. 1

ב. כולנו רוצים לגדול ולהגיע לעוד אנשים שיצטרפו ל"קהל" שלנו בפייסבוק ובהמשך יהפכו

ללקוחות. 1

ג. ובעיקר, מכירות. יצירת קמפיין ממוקד לצורך מכירת המוצרים או השירותים שלנו. 1

על סוגי הקמפיינים בפייסבוק קראו כאן בהרחבה

פוסטים מובילים