קידום ממומן בגוגל

08/03/2017

 

כל חיפוש באינטרנט מתחיל בגוגל. כדי שנופיע לפחות בתוצאות הראשונות, יש לנו שתי אפשרויות.1

 

קידום אורגני - מדובר בקידום שעלותו גבוהה, ואם מילות המפתח תחרותיות כנראה יהיה יקר 

מאוד. יש להביא בחשבון שרק לאחר חצי שנה נתחיל לראות תוצאות. א

 

האם כדאי? 1

בוודאי! מומלץ כהשקעה לטווח הארוך. 1

 

במאמר זה נסקור בקצרה את סוג הקידום לתוצאות מידיות בגוגל - הקידום הממומן. 1

 

קידום ממומן בגוגל

איך הקידום נעשה? 1

אנו בוחרים מילות מפתח רלוונטיות למוצרים או שירותים שלנו וממיינים אותם לקבוצות מסודרות של מודעות, לדוגמה: לחנות למוצרי חשמל, המעוניינת לקדם מסכי לד וטלוויזיות. ניצור כמה קבוצות של מודעות על פי המוצרים הבאים: 1

 

קבוצת המודעות הראשונה תיקרא "מסכי סמסונג" ויהיו בה מילות המפתח "טלוויזיות סמסונג", 1

טלוויזיה סמסונג 42", טלוויזיה סמסונג 65", "סמארט טי-וי סמסונג" וכו'. כאשר גולש יחפש בגוגל"

אחת מהן, תופיע מודעה מקבוצת המודעות "מסכי סמסונג", שבדרך כלל תכלול שתיים-ארבע גרסאות שלהן. זאת על מנת לבחון איזו מהן עובדת טוב יותר, וכף, עם הזמן נוכל לשפר את הקמפיין. כמו כן, ניצור קבוצות של מודעות נוספות, למשל, "מסכי אל ג'י", "מסכי לד" וכו', 1

שלכל אחת מהן יהיו מילות מפתח משלה שיציגו מודעעה אחת. אם גולש יחפש מילת מפתח, 1

למשל, "טלוויזיה סמסונג 65 אינטש", תוצג לו מודעה שמתאימה במיוחד עבורו, שכתוב בה "מבחר ענק של טלוויזיות סמסונג 65 אינטש", כיוון שהמודעה רלוונטית מאוד למילת המפתח ולגולש, 1

שחיפש אותה, הסיכוי שיקליק עליה וירכוש את המוצרים יהיה גבוה יותר. 1

 

מיקוד ברשת החיפוש של גוגל

לאחר שיצרנו את הקמפיין המתאים על כל פרטיו, נוכל להגדיר בפני איזה קהל יעד המודיות שלנו יחשפו, מעבר לכך שהגולש חיפש את אחת ממילות המפתח שלנו. 1

 

שיטות המיקוד העיקריות ברשת החיפוש של גוגל הן: 1

מיקוד למיקומים

מיקוד לימים ושעות

מיקוד למכשירים

מיקוד דמוגרפי

מיקוד לקהלים (רימרקטינג) 1

 

מיקוד למיקומים

נוכל למקד את הקמפיין שלנו לאזורים שאנו עובדים בהם, לדוגמה אם אנו מספקים שירות באזור מסוים בארץ, נוכל להגביל את הפרסום שלנו רק אליו, כדי שלא נשלם על קליקים מיותרים. אם יש לנו חנות פיזית אחת בתל אביב, נוכל להגביל את הפרסום רק אליה. 1

 

מיקוד לימים ושעות

נוכל למקד את הקמפיין גם מבחינת הימים והשעות שאנו עובדים בהם, לדוגמה אם אנו מספקים שירות מסוים בבית הלקוח בימי ראשון-חמישי בין השעות 19:00-07:00, ודאי נרצה למקד את הקמפיין לזמנים האלה. 1

 

מיקוד למכשירים

מדובר במכשיר שהמודעות יוצגו בו, לדוגמה: 1

מחשב נייח-נייד/מכשירים ניידים חכמים/טאבלטים

לרוב נרצה שהמודעות שלנו יופיעו בכל המכשירים, אך לעיתים נעדיף להופיע, למשל, רק במכשירים ניידים במקרה של קידום אפליקציות ועוד. 1

באמצעות שימוש נוסף בכלי זה ניתן לתת מחיר אחר לקליק, תלוי מהו. למשל, אם לאחר תקופה מסוימת שהקמפיין היה באוויר נגלה שבגלישה ממחשבים אחוז ההמרה גבוה יותר משאר המכשירים, נוכל לתמחר כל קליק מהם במחיר גבוה יותר, כדי להגדיל באמצעותם את התנועה לאתר ואת יחס ההמרות. 1

 

מיקוד דמוגרפי

מיקוד הקמפיין למין הגולש, גברים/נשים, ולגיל הגולש. 1

 

מיקוד לקהלים - קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) קראו כאן בהרחבה

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פוסטים מובילים

קידום ממומן בגוגל

03/08/2017

1/3
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגיות
Please reload

עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
הירשמו לניוזלטר