סוגי הקמפיינים בפייסבוק

01/09/2016

 

לפני שנתחיל חשוב לציין כי כאשר יוצרים קמפיין מכל סוג בפייסבוק, מומלץ לעשות זאת באמצעות המערכת המתקדמת לניהול קמפיינים, ולא על ידי כפתור "קדם את הפוסט", שמוצג ליד כל פוסט בדף או "קדם את הדף". זאת, כיוון שחסרות אפשרויות רבות למיקוד הקמפיין ולעריכת המודעות. מובן שמיקוד נכון הוא הסוד הגדול להצלחת כל קמפיין בכל אפיק באינטרנט. 1

 

וכעת נרחיב מעט על כמה סוגי קמפיינים מרכזיים בפייסבוק. 1

 

קמפיין לייקים (אוהדים) חדשים לדף העסקי

קמפיין שנועד להגדיל את מספר האוהדים בדף שלנו, כאשר, במקרה הזה, חשוב לדעת שהכמות אינה קובעת אלא האיכות. נוכל להשיג לייקים איכותיים כאלה, באמצעות מיקוד הקמפיין לאנשים הנכונים, שיש סיכוי גבוה יותר שבקרוב יהפכו ללקוחות שלנו, ולא לייקים מיותרים שיגדילו את מספרם רק כדי להרשים. 1

 

קמפיין תגובה ישירה

קמפיין המתמקד בסוג של פעולה שאנו רוצים שהלקוח יבצע מיד לאחר שייחשף לפרסום שלנו, 1 למשל: ימלא טופס מסוים (ליד), יתקשר אלינו ממש עכשיו, יבצע קנייה באתר ועוד... 1

ובקיצור קמפיין ממוקד מטרה שמפולח לאנשים מסוימים שהסיכוי שיבצעו פעולה (המרה) זו

יהיה גבוהה. 1

 

רימרקטינג בפייסבוק

קמפיין ממוקד מאוד אשר מסוגל להשיג תוצאות מצוינות עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד. 1

לפי שיטה זו, נוכל להציג מודעות אך ורק לאנשים שביקרו בעבר באתר שלכם, כלומר הלקוח הזה התעניין לאחרונה במוצר/שירות שלכם ויש סיכוי גבוה מאוד להמיר. 1

 

על רימרקטינג (שיווק מחדש) בפייסבוק ובכלל קראו כאן בהרחבה

 

ישנם עוד סוגים רבים של קמפיינים בפייסבוק, למשל: יצירת מעורבות עם הפוסטים, תנועה לאתר שלכם, קמפיין המרות, קידום סרטונים, אפליקציות ועוד. 1

במאמר הזה סקרנו את סוגי הקמפיינים העיקריים ביותר ולכל עסק מטרות אחרות ותקציב שונה, 1

ולכן לכל דף עסקי נציע קמפיינים מסוג שונה. 1

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

פוסטים מובילים

קידום ממומן בגוגל

03/08/2017

1/3
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

חיפוש לפי תגיות
Please reload

עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
הירשמו לניוזלטר