פרסום ברשת המדיה


מהי רשת המדיה של גוגל? 1

רשת המדיה של גוגל היא מקבץ גדול מאוד של למעלה משני מיליון אתרי אינטרנט ואפליקציות

מרחבי העולם, כאשר באמצעותה ניתן להגיד לגולשים הנכנסים לאתרים האהובים עליהם או

משתמשים באפליקציות שבנייד. הפרסום ברשת זו נעשה בעיקר בעזרת באנרים, סרטוני וידאו

.ומודעות טקסט

דוגמאות לאתרים בולטים שמהווים חלק מרשת המדיה של גוגל: 1

YouTube, Ynet, Mako, TheMarker, Walla, Nana

ישראל היום, תפוז ועוד. ניתן להופיע בכל אתרי מותג האלו בעזרת קמפיין מדיה מקצועי

ובעלויות נמוכות יחסית. 1

מיקוד ברשת המדיה

כאן נכנס החלק החשוב ביותר, מי יראה את המודעות שלנו? 1

קיימות שיטות רבות למיקוד ברשת המדיה, להלן העיקריות שבהן: 1

מיקוד לפי גיל ומין הגולש

מידע שנאסף על ידי גוגל בהרשמה לג'מייל, גוגל פלוס ובעיקר לפי התנהגות הגולש ברשת. 1

לדוגמה: אם אני מוכר מוצרי איפור וקוסמטיקה, המתאימים בעיקר לבנות נוער ולצעירות, סביר

להניח שארצה להתמקד בנערות בגילאי 24-16. 1

פילוח לפי מילות מפתח

אנו בוחרים מילות מפתח הקשורות למוצר/שירות שאנו משווקים והמודעות שלנו יופיעו בדפים

1 .מדויקים, שמילים אלו מופיעות בהן

לדוגמה: אם אני אדריכל נוף ואבחר במילות המפתח "אדריכל נוף", "עיצוב הגינה", "תכנון גינות", 1

וכו', המודעה שלי תופיע בדפי אינטרנט, פורומים, בלוגים, שעוסקים באדריכלות נוף, תכנון ועיצוב

.הגינה לאנשים שמתעניינים בנושא

פילוח לפי נושא האתרים

גוגל מאפשרת לנו למקד את המודעות שלנו באתרים העוסקים בנושא מסוים. 1

לדוגמה: אם אני עסק המציע שיפורים לרכב, סביר להניח שארצה להופיע באתרים ובבלוגים

העוסקים בנושא שיפורים ואביזרים לרכב, וכך בעזרת מערכת אדוורדס אבחר לפרסם רק

באתרים העוסקים בנושאים אלו. 1

פילוח לפי תחומי עניין

גוגל מודע לתחומי העניין המרכזיים של כל גולש. 1

כך זה עובד: אם גולש נוהג לבקר לעתים קרובות באתרי טכנולוגיה וגאדג'טים, זהו תחום עניין עיקרי אצלו. לכן נוכל להציג לו את מלאי המכשירים הסלולריים שלנו, גם אם לא ישהה באתרים כאלה באותו הזמן, אלא יקרא מדור ספורט באתר חדשות או יצפה בסרטון ביוטיוב וכו'. 1

פילוח לפי אתרים

מובן שנוכל לפרסם רק באתרים מסוימים שנבחר ידנית לאחר תכנון. 1

לדוגמה: אם אני מנהל בית טבע, המעוניין לשווק מוצר חדש שלי, ומניסיון מכיר חמישה פורומים/אתרים פופולריים מאוד ומוצלחים בתחום התרופות הטבעיות, אוכל לפרסם רק בהם, אם אבחר בכך. 1

מיקוד לפי קהל - קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) קראו כאן בהרחבה

שילוב בין מספר שיטות מיקוד

מובן שניתן לשלב בין שיטות המיקוד השונות, כדי להתמקד באופן מדויק יותר. 1

לדוגמה: נחזור לדוגמה הראשונה, אנחנו מוכרים מוצרי איפור וקוסמטיקה לנערות בגילאי 24-16 ורוצים למשוך אלינו לחנות ל"קורס חינם - איך להתאפר נכון?" המתקיים בסניף בתל אביב. נוכל לשלב בין מספר שיטות מיקוד: 1

א) מיקוד גיאוגרפי: תל אביב/אזור המרכז - סביר להניח שיש סיכוי גבוה יותר שמאזור זה הן

תגענה אלינו. 1

ב) מין וגיל: 24-16. 1

ג) תחום עניין: טיפוח ויופי. 1

וכך נגיע לנערות בנות 24-16 המתגוררות באזור תל-אביב וחובבות מאוד איפור ומוצרי טיפוח. 1

פוסטים מובילים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
הירשמו לניוזלטר

לייעוץ, מידע ופרטים נוספים התקשרו עכשיו או השאירו פרטים: 0

מתוך הבלוג של דבירים

יתרונות בעבודה עם דבירים

שמים דגש על שירות אישי וזמינות

.גבוהה בכל שעות היום, גם בנייד

החברה תיתן לכם מענה לכל

.סוגי הקידום ברחבי הרשת

לעולם לא נקדם פרויקט שאנו לא בטוחים בהצלחתו. 0

אנו מאמינים שהצלחת הקמפיין שלכם היא ההצלחה שלנו. 0

.לניהול קמפיינים Google סוכנות מוסמכת מטעם

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Google+ Icon

נוצר עם המון         על ידי צוות דבירים שיווק באינטרנט

2017 (c)