?מהו דף נחיתה

מדובר בדף אינטרנטי בודד, להבדיל מאתר שלם שיש בו דפים רבים, כאשר מטרתו להציג מוצר/שירות אחד תוך מיקוד ובלי לפתות לדברים אחרים (חד מטרה). 1

למה צריך דף נחיתה? 1

כשמעוניינים לצאת למסע פרסום/קידום מכירות באינטרנט, מומלץ לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי שלכם לדף נחיתה ממוקד ולא לאתר גדול, שיש בו פרטים רבים ויכול רק לסבך אותו ולהוציא אותו מריכוז. כיוון שדף נחיתה מציג באופן ממוקד יותר את המוצר/שירות שלכם, וכך הלקוח מקבל בדיוק את מה שחיפש ללא הסחות דעת מיותרות, וכך הסיכוי להמרה גדל משמעותית. 1

מה כולל דף נחיתה? 1

דף נחיתה תמיד יכלול כותרת, טקסט קצר ממוקד ומכירתי, לוגו של בית העסק, תיבת השארת פרטים וטלפון, עם עיצוב נקי, מרשים ומושך. 1

נוסף לכך, יכול להיות שיהיו בו אלמנטים נוספים, כגון: סרטון, תמונות, מפה, כפתור ניווט, תשלום

בפייפל ועוד. 1

דף נחיתה רספונסיבי

מהו דף נחיתה מוצלח? 1

דף כזה אמור להיות קצר וממוקד וללא גלילה מיותרת, אך גם להציג את המוצר/שירות באופן ברור, כך שיעורר עניין ורצון לקבל עוד מידע, לקנות וכו'. 1

דף נחיתה אמור להעביר ללקוח את מה שאנחנו מצפים ממנו לעשות כעת, למשל: להשאיר לנו פרטים, לחייג אלינו ישירות, לרכוש את המוצר וכו'. 1

נוסף לכך, חשוב שיהיה מקורי, יצירתי וכתוב באופן מקצועי, שיהיה ייחודי רק לכם ושלא ייבנה ב"מערכת חכמה לבניית דפי נחיתה", וכך נשיג את התוצאות הטובות ביותר. 1

פוסטים מובילים
פוסטים אחרונים